Listing 1 - 10 of 280 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De auteur gaat ervan uit dat het besef van de functie van taal bij een kind spontaan 'ontluikt'. De achtereenvolgende stadia die daarna zijn te onderscheiden bij het leren praten, lezen en schrijven worden beschreven, met aandacht voor de individuele verschillen tussen kinderen en voor gezinsvariabelen die de taalontwikkeling positief of negatief kunnen beïnvloeden. Speciale aandacht ook voor tweetaligheid en de taalontwikkeling van allochtone kinderen, en voor de stimulerende rol van kindercentra en kleuterschool.
Penmanship. --- Reading. --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- Cognitive psychology --- psycholinguïstiek --- lezen --- ontwikkelingspsychologie --- Psycholinguistics --- taalverwerving --- Developmental psychology --- schrijven --- Penmanship --- Reading --- Aanvankelijk lezen --- Aanvankelijk schrift --- Psycholinguistiek --- Taalontwikkeling --- kleuteronderwijs --- ontluikende geletterdheid --- taalontwikkeling --- voorbereidend lezen --- voorbereidend schrijven --- 803.3 --- Ontluikende geletterdheid --- #KVHB:Lezen --- #KVHB:Schrijven --- Language arts --- Elocution --- Chirography --- Handwriting --- Writing --- Study and teaching --- Taalverwerving --- Lezen --- Schrijven --- Meertaligheid --- Allochtonen --- Kleuteronderwijs --- Kinderopvang --- Ontwikkelingsgericht onderwijs --- Voorlezen --- Vertellen --- Kinderen --- Allochtoon --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Spel --- Autochtoon --- Persoon met een migratieachtergrond
Choose an application
800.73 --- KVH-BOM --- #A9106A --- #KVHB:Migranten --- #KVHB:Cross-culturele psychologie --- #KVHB:Lezen --- #KVHB:Schrijven --- #KVHB:Taalvaardigheid --- geletterdheid --- etnische minderheden --- 803.2 --- Tweetaligheid. Meertaligheid. Vreemde talen. Vertalen --- sociolinguïstiek, taalachterstand, taalminderheden, tweetaligheid --- 800.73 Tweetaligheid. Meertaligheid. Vreemde talen. Vertalen
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Didactic evaluation --- Kindergarten --- cito-toetsen --- begrippen --- kleuteronderwijs --- leerlingvolgsystemen
Choose an application
Een hulpmiddel om de ontwikkeling van de woordenschat van kinderen uit 1e en 2e leerjaar te volgen. A.d.h.v. dit instrument krijgt men een indicatie hoe groot de passieve woordenschat van iedere leerling is.
Didactic evaluation --- Didactics of Dutch --- Didactics of languages --- Primary education
Choose an application
Regional documentation --- History of Belgium and Luxembourg --- toerisme --- Turnhout
Choose an application
Didactic evaluation --- Primary education --- cito-toetsen --- Nederlands --- woordenschat --- leerlingvolgsystemen
Choose an application
Didactic evaluation --- Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- cito-toetsen --- lezen --- leerlingvolgsystemen --- technisch lezen
Choose an application
Didactic strategies --- aanvankelijk rekenen --- leerlingvolgsystemen
Listing 1 - 10 of 280 | << page >> |
Sort by
|